Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Huur een autocar

Wat is inbegrepen in de huurprijs van een autocar?

De huur van de autocar met chauffeur is inbegrepen inclusief brandstofkosten, verzekering en 6% BTW. Kosten voor tolwegen, parkeer- of extra kosten zijn niet inbegrepen.

Kan ik nog veranderingen aan het reisschema doorgeven na reserveren?

Ja, dat is uiteraard mogelijk. Iets vroeger of iets later vertrekken of een aantal mensen meer, alles is mogelijk. Kleine wijzigingen zijn vaak gratis. Grotere veranderingen, zoals het verlengen van uw busverhuur met een paar uur of een extra dag, zijn mogelijk, maar kunnen extra kosten met zich meebrengen.

Kunnen jullie voor catering aan boord zorgen?

Ja, dat is zeker mogelijk op aanvraag. U kunt hiervoor apart een prijs bekomen.

Mogen wij eigen drinken en etenswaren meenemen in de bus?

Neen, eigen eten en drinken zijn niet toegestaan. Dit kan op voorhand aangekocht worden via de site.

Mag er gerookt worden in de bus?

Nee, roken is niet toegestaan.

Wat is het beleid voor annuleringen?

De autocaronderneming verplicht zich ertoe de opdracht te zullen uitvoeren volgens de inhoud van de offerte/bevestiging. Zo de opdrachtgever, om welke reden ook, met inbegrip van overmacht, afziet van de effectieve levering van de diensten voorzien in de offerte, nadat deze aanvaard werd, zal hij de volgende conventionele schadevergoeding verschuldigd zijn aan Buswinkel:
*annulatie meer dan 30 dagen voor vertrekdatum : 10% van de reissom
*annulatie tussen 30ste en 20ste dag voor vertrekdatum : 25% van de reissom
*annulatie tussen 19de en 5de dag voor vertrekdatum : 50% van de reissom
*annulatie tussen 4de dag voor vertrek en dag van vertrek: 100% van de reissom

Zijn de bussen geschikt voor speciale behoeften (zoals rolstoeltoegankelijkheid)?

Er zijn geen liftbussen voorzien, een opvouwbare rolstoel kan altijd wel in de koffer.

Veelgestelde vragen

Over je boeking

Wat is inbegrepen in de huurprijs van een autocar?

De huur van de autocar met chauffeur is inbegrepen inclusief brandstofkosten, verzekering en 6% BTW. Kosten voor tolwegen, parkeer- of extra kosten zijn niet inbegrepen.

Wat is het beleid voor annuleringen?

De autocaronderneming verplicht zich ertoe de opdracht te zullen uitvoeren volgens de inhoud van de offerte/bevestiging. Zo de opdrachtgever, om welke reden ook, met inbegrip van overmacht, afziet van de effectieve levering van de diensten voorzien in de offerte, nadat deze aanvaard werd, zal hij de volgende conventionele schadevergoeding verschuldigd zijn aan Buswinkel:
*annulatie meer dan 30 dagen voor vertrekdatum : 10% van de reissom
*annulatie tussen 30ste en 20ste dag voor vertrekdatum : 25% van de reissom
*annulatie tussen 19de en 5de dag voor vertrekdatum : 50% van de reissom
*annulatie tussen 4de dag voor vertrek en dag van vertrek: 100% van de reissom

Veelgestelde vragen

Aan boord

Kunnen jullie voor catering aan boord zorgen?

Ja, dat is zeker mogelijk op aanvraag. U kunt hiervoor apart een prijs bekomen.

Mag er gerookt worden in de bus?

Nee, roken is niet toegestaan.

Mogen wij eigen drinken en etenswaren meenemen in de bus?

Neen, eigen eten en drinken zijn niet toegestaan. Dit kan op voorhand aangekocht worden via de site.